Posiadanie domeny internetowej jednoznacznie kojarzącej się z konkretną osobą jest wyjątkowo ważną sprawą dla rozpoznawalnych celebrytów w naszym kraju. Znane osobistości z Zachodu zazwyczaj posiadają adres z własnym imieniem, nazwiskiem lub pseudonimem artystycznym, co stanowi zarówno dobrą inwestycję, jak i wizytówkę w sieci.

Posiadanie takiej osobistej domeny związane jest niekiedy z zażartą walką o nią. Dobrym przykładem jest znana wszystkim piosenkarka Madonna, która z pomocą swoich prawników uniemożliwiła wykorzystanie domeny madonna.com przez prywatną osobę, która przekazała ten adres szpitalowi, a ostatecznie domena została zwrócona znanej gwieździe estrady.

W Polsce znane osoby takie jak aktorzy, dziennikarze, sportowcy i piosenkarze rzadko korzystają z osobistej domeny. Marka 2BE.PL przeprowadziła badanie pod tym kątem. Sprawdzono dostępność adresów o różnych wariantach połączenia imienia i nazwiska gwiazd pokroju Szymona Majewskiego, Kuby Wojewódzkiego czy Justyny Steczkowskiej, zakończonych .pl, .com.pl i .com. Tylko połowa znanych osobistości z rankingu Forbesa posiada swoją stronę internetową. Najczęściej można znaleźć domenę zawierającą imię i nazwisko z końcówką .pl. Grupą, która wypadła najlepiej w badaniu, byli sławni sportowcy.

Domeny, które nie są związane ze sławną osobą, której imię lub nazwisko znajdują się w adresie, najczęściej są własnością rejestratora domeny lub służą do wabienia klientów firmy nie związanej z celebrytem, za to nie pojawiają się na nich żadne kompromitujące treści. Adresy tego typu oczywiście są dostępne w sprzedaży dla fanów danego celebryty, w tej dziedzinie najbardziej rozchwytywaną osobą jest Kuba Wojewódzki.